top of page
חיפוש
  • mysticserviceonlin

שכך בוחרים עורך דין ליטיגציה

בחירת עורך דין ליטיגציה מתחילה בסינון אנשי מקצוע רלוונטיים לפי האזור שבו המשרד שלהם נמצא. למרות שהיום אפשר לקבל את רוב השירותים מרחוק ובלי לצאת מהבית כל עוד יש חיבור לאינטרנט, עדיין רצוי לתת עדיפות לעורך דין קרוב. כאשר עורך הדין קרוב, קל יותר להגיע אליו בעתיד על מנת לפגוש אותו באופן אישי, להתייעץ עמו או להעביר אליו מסמכים.


אחרי שמתמקדים באזור גיאוגרפי ספציפי, אפשר להיכנס לעובי הקורה ולברר לגבי מספר שנות הניסיון של עורך דין ליטיגציה. בדיקה של מספר שנות הניסיון רלוונטית מאוד, כי המטרה של עורך דין ליטיגציה היא לייצג את הלקוחות שלו בין כתלי בית המשפט. בשביל שהייצוג יהיה אפקטיבי, על עורך הדין להחזיק בניסיון מבוסס. ברוב המקרים, הניסיון עושה את ההבדל והוא עוזר לעורך הדין להציג את טענותיו בצורה המשכנעת ביותר.





איזה סוג של שירות נותן עורך דין ליטיגציה?

עוד כדאי לבדוק באיזה סוג של שירותים אותו עורך דין ליטיגציה מתמחה. אפשר למשל להתחיל עם פרטים על 2-3 עורכי דין שונים, אך לאחר מכן להתמקד רק בעורך הדין שמתמחה בתחום הרלוונטי. על קצה המזלג, רצוי לדעת שסוגי השירותים שניתנים על ידי עורך דין ליטיגציה כוללים את המשפט האזרחי, דיני מקרקעין, משפט מסחרי, דיני משפחה וירושה ועוד.


במילים אחרות, עורך דין ליטיגציה יכול להציע גם שירות של ייעוץ משפטי כללי – אך גם שירות משפטי שקשור לתחומים ספציפיים בלבד. כמובן שצריך לבחון כל מקרה לגופו, אך יש לבדוק מראש במה עורך הדין מתמחה ורק לאחר מכן להתחייב להזמין ממנו את השירות. במידת הצורך, אפשר גם לפנות אל לקוחות קודמים שלו למטרת קבלת המלצות.

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לימודי הפקה מוזיקלית

לימודי הפקה מוזיקלית עומדים כעדות לאבולוציה של החינוך המוזיקלי, שבו הגבולות בין אמן למהנדס מיטשטשים, מה שמוביל לזן חדש של יוצרים. דיסציפלינה אקדמית זו, השוכנת בצומת של טכנולוגיה ואמנות, דוחפת את התלמי

bottom of page