top of page
חיפוש
  • mysticserviceonlin

מסלול לימודים בתחום הסאונד

לימודים מעשיים בתחום המוזיקה הפכו נפוצים יותר בשנים האחרונות. מכללות החלו להציע מגוון תארי הנדסאי למי שמסיים אצלם את הלימודים בתחום. עם השנים נפתחו משלולים ללימודי מהנדס קול והם הפכו פופולריים במיוחד בשנים האחרונות. יותר ויותר מכללות בארץ התחילו לשלב לימודי סאונד ברמות שונות וסטודנטים רבים נרשמים להיות חלק מהם.


למי מיועדים לימודי מהנדס קול

ללימודי מהנדס קול אין תנאי קבלה מקדימים, אך על פי רוב הסטודנטים מגיעים ללימודים אלו מתוך עולם המוזיקה, הנגינה וההפקה. עם זאת, בחלט ניתן להתחיל ללמוד את התחום גם בלי שום ניסיון קודם. כל מה שצריך לשם כך הוא עניין בתחום ואהבה לעולם הסאונד.


חשוב להבין, התחום של הסאונד והמוזיקה הממוחשבת התפתח מאוד עם השנים וכיום מערכות קול הן מערכות טכנולוגיות לא פשוטות שדורשות ללמוד מיומנות על מנת לתפעל אותן. על כן הלימודים בתחום מיועדים למי שרוצה לדעת איך להשתמש בכלים הללו לצורך הגברה, הקלטה או הפקה. הלימודים הללו מתאימים במיוחד עבור מוזיקאים שרוצים להתפתח מקצועית בתחום ולהרחיב את הידע שלהם ואת היכולת להשתמש בכלים מורכבים יותר.


מהנדס קול נדרש בתום לימודיו לשלוט במערכות הקלטה שונות, מערכות עריכת סאונד, תוכנות שונות וכלים נוספים, לכן רק מי שאוהב את הסגנון הזה יכול לשרוד את מסלול הלימודים. מי שרוצה להשתלב בעזרת הכלים הללו ברדיו, בטלוויזיה, בהפקות של אירועים מוזיקליים או בכל שירותי סאונד אחרים הוא הבן אדם שמתאים ללמוד את התחום. אומנם כמו כל לימודים, זה לא פשוט. יש עבודות לכתוב ומשימות לבצע וזה בהחלט לא פשוט, אבל בסופו של דבר מסיימים עם תעודה וידע בתחום הסאונד שאי אפשר לקבל במקומות אחרים.


צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לימודי הפקה מוזיקלית

לימודי הפקה מוזיקלית עומדים כעדות לאבולוציה של החינוך המוזיקלי, שבו הגבולות בין אמן למהנדס מיטשטשים, מה שמוביל לזן חדש של יוצרים. דיסציפלינה אקדמית זו, השוכנת בצומת של טכנולוגיה ואמנות, דוחפת את התלמי

bottom of page