top of page
חיפוש
  • mysticserviceonlin

כל מה שצריך לדעת בשביל לעשות טוב


יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם אם רוצים לעשות טוב ולהשיג תוצאות. קודם כל, חשוב להישאר כל הזמן עם אצבע על הדופק כדי לבדוק איזה צרכים עולים מהשטח. זיהוי של הצרכים האמיתיים הוא בדרך כלל השלב הראשון בדרך למעשה טוב, כי יש משמעות לאופן שבו מביאים את זה לידי ביטוי. אם למשל רוצים לעשות טוב אבל לא יודעים מה באמת האוכלוסייה צריכה וכיצד זה יכול לבוא לידי ביטוי ברמה היום יומית, יכול להיות שכל ההשקעה תרד לטמיון.


שיקול אחר ולא פחות משמעותי בשאלה איך עושים טוב זה הזמינות האישית. מטבע הדברים, יש הבדל בין מבוגרים שרוצים לעשות טוב בשעות הפנאי שלהם לבין צעירים או ילדים שמעוניינים לשלב את זה יחד עם לימודים ועם מטלות שגרתיות יותר. בנוסף, המון מבוגרים שיוצאים לפנסיה יכולים להחליט שהם רוצים לעשות טוב על בסיס שעות התנדבות וגם אצלם המאפיינים של תכנית הפעולה יהיו אחרים לגמרי.




ההיבט הפרקטי של לעשות טוב

כל האמור לעיל מייצג תמונת מצב מורכבת לגבי העניין של מעשים טובים. ברור מאליו שכולנו בעד הטוב ונגד הרע, אבל אפשר להתווכח על השאלה מהו אותו טוב ומיהו אותו רע שצריך להילחם בו. אז בסופו של דבר, ההחלטה תהיה אישית וכל אחד יקבל אותה בצורה עצמאית. אבל בשלב הבא, לא תהיה ברירה אלא להגיע להיבט הפרקטי של לעשות טוב.


הדרך הפרקטית לעשות טוב יכולה להיות מעורבות של גופים שונים שמתמחים בכך. יש למשל חברות מהמגזר השלישי שהעבודה שלהן היא להתאים לכל מי שרוצה לעשות טוב עמותות שישמחו לקבל אותו לזרועותיהן, כמו גם גופים עסקיים שמאמינים בתרומה וחזרה לקהילה.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לימודי הפקה מוזיקלית

לימודי הפקה מוזיקלית עומדים כעדות לאבולוציה של החינוך המוזיקלי, שבו הגבולות בין אמן למהנדס מיטשטשים, מה שמוביל לזן חדש של יוצרים. דיסציפלינה אקדמית זו, השוכנת בצומת של טכנולוגיה ואמנות, דוחפת את התלמי

bottom of page