top of page
חיפוש
  • mysticserviceonlin

גילוי מרצון

כך בודקים מראש האם משתלם לבצע גילוי מרצון


נוהל גילוי מרצון אמור לגלם בתוכו שורה ארוכה של יתרונות עבור נישומים שרוצים לתקן את דיווחי המס שלהם. מטרת התיקון היא לאפשר לאותם נישומים להעביר דיווחי אמת לגבי ההכנסות ולכן גם המיסים שאותם הם אמורים לשלם, כאשר בתמורה מתחייבים במשרד המשפטים וברשויות המס שלא להעמיד לדין את הנישום. יתרה על כך, יש מקרים שבהם הפעלת גילוי מרצון מטעם וביוזמת הנישום עשויה לחסוך בהוצאות.


הבעיה היא שקיימים תנאים מאוד מסוימים שבהם צריך לעמוד על מנת להשלים את העסקה ולבצע נוהל גילוי מרצון. אם לא מביאים בחשבון את התנאים הללו, עלולים להגיע למצב שבו מעבירים את הדיווח למשרד המשפטים ולרשויות המס – אבל עדיין עומדים לדין ונדרשים לשלם קנסות או לשאת בסנקציות שונות.



הכנת שיעורי בית לפני נוהל גילוי מרצון


בדיקה מראש לגבי האם ומתי משתלם לבצע גילוי מרצון היא כאמור חלק בלתי נפרד מתוך התהליך. מצד אחד, כדאי לנצל את היתרונות של הנוהל הזה על מנת להעביר דיווחי אמת וכדי לפתוח דף חדש מול רשויות המס. מצד שני, ממש לא כדאי לעשות את זה בלי מחשבה לעומק ובלי להבין את המשמעות של זה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.


הדרך להכין שיעורי בית לפני הפעלת נוהל כמו גילוי מרצון היא להתייעץ עם בעלי המקצוע. אלו יכולים להיות עורכי דין, רואי חשבון, יועצי מס ועוד שלל גורמים שעומדים לרשות הלקוחות ומסייעים להם. אם מתייעצים עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ובקיאים בו, יש סיכוי גבוה יותר ליהנות מהיתרונות של נוהל גילוי מרצון גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך – בעיקר אם פועלים באופן חוקי ולפי ההנחיות השונות.

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לימודי הפקה מוזיקלית

לימודי הפקה מוזיקלית עומדים כעדות לאבולוציה של החינוך המוזיקלי, שבו הגבולות בין אמן למהנדס מיטשטשים, מה שמוביל לזן חדש של יוצרים. דיסציפלינה אקדמית זו, השוכנת בצומת של טכנולוגיה ואמנות, דוחפת את התלמי

bottom of page