top of page
חיפוש
  • mysticserviceonlin

איזה כלים מקבלים במהלך קורס אבלטון?


אחת המטרות של קורס אבלטון היא להעניק כלים פרקטיים שבהם ניתן להשתלב לאחר מכן על מנת להביא לידי ביטוי חזון אמנותי ואישי. במקביל, הכלים שמקבלים במהלך שיעורים שמתקיימים בכל מסלול של קורס אבלטון יכולים לסייע להשתלב בשוק התעסוקה. בגלל שתוכנת אבלטון היא כלי מרכזי להפקה ויצירה של מוזיקה אלקטרונית, בוגרי הקורס מקבלים יתרון ועדיפות על פני מועמדים אחרים.


הדבר החשוב ביותר הוא לבחור מלכתחילה מסלול של קורס אבלטון שבו מעניקים לבוגרים כמה שיותר כלים רלוונטיים. זה אומר למשל שכדאי לבדוק לא רק כמה מפגשים נמשך הקורס, אלא איפה בדיוק הוא מתקיים ומה התנאים באולפני ההקלטות או הסטודיו. כמו כן, קורס אבלטון בוחרים לפי המלצות שיש עליו מצד הבוגרים ואפשר להגיע לשיעור ניסיון כדי להתרשם אישית.


כמה עולה קורס אבלטון ואיך אפשר לממן אותו?

המטרה של קורס אבלטון היא כאמור להקנות את הידע הבסיסי ואת הכלים לשליטה בתוכנת היצירה למוזיקה אלקטרונית. על מנת להשיג את המטרה הזו, הקורס נמשך בערך 15-20 מפגשים כאשר לכל מפגש מקצים כ-2-3 שעות. בנוסף, אפשר לשלב קורס אבלטון יחד עם עוד מסלולים להפקה מוזיקלית, טכנאות סאונד או נושאים דומים.


מבחינת אפשרויות מימון, הרבה תלוי במסלול שאליו נפגשים ובמלגות שאותן מציעים בתי הספר השונים. מעבר לכך, יכול להיות שיהיו אפשרויות מימון חיצוניות ובהן סיוע מהעירייה, מלגה של חברות הפקה, השתתפות של מעסיקים לעתיד וכן הלאה. מבחינת מועמדים למסלולים של קורס אבלטון, אלו בכל מקרה פרטים שכדאי לבדוק מראש.

לסיכום, הכלים שמקבלים במהלך קורס אבלטון הופכים את ההשקעה של הזמן והמשאבים למשתלמת מאוד. עבור גברים ונשים שמתעניינים במוזיקה אלקטרונית, זו הדרך להצלחה.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לימודי הפקה מוזיקלית

לימודי הפקה מוזיקלית עומדים כעדות לאבולוציה של החינוך המוזיקלי, שבו הגבולות בין אמן למהנדס מיטשטשים, מה שמוביל לזן חדש של יוצרים. דיסציפלינה אקדמית זו, השוכנת בצומת של טכנולוגיה ואמנות, דוחפת את התלמי

bottom of page