top of page
חיפוש
  • Rakefet

פוליש לרצפה

היתרונות של פוליש לרצפה

פוליש לרצפה יכול להתאים גם לבתים פרטיים, גם לדירות בבנייני מגורים משותפים וכמובן גם לחנויות, בתי עסק, משרדים ומפעלים. הסיבה לכך היא שכיום ניתן לבצע את הפוליש על כל סוגי הרצפות, בלי לדאוג מפני נזקים בלתי הפיכים שייגרמו להן. מעבר לכך, ברור מאליו שיותר משתלם לבצע פוליש לרצפה מאשר להחליף את הריצוף. אז גם ברמה הכלכלית וגם מבחינה פרקטית, פוליש הוא משהו שכדאי לשקול לחיוב.

היתרון של פוליש לרצפה בא לידי ביטוי בתוצאות. בניגוד לניקיון רגיל שמחזיק מעמד רק לזמן מוגבל, הפוליש מאפשר ללטש את החלק העליון של הרצפה ולהשיג עמידות גבוהה. כאשר מלטשים בעדינות את החלק העליון של הרצפה, חושפים שכבה חדשה ונקייה. זה הרגע שבו הרצפה כולה נראית טוב יותר ואפשר גם לבחור האם ליישם עליה שכבת הגנה עם חומר מסוג סילר.


מי מבצע פוליש לרצפה?

חברות ניקיון מקצועיות עובדות בכל רחבי הארץ עם אפשרות לבצע פוליש לרצפה באופן שעולה בקנה אחד עם הצרכים של הלקוחות שלהם. ברוב המקרים, שירותי פוליש מן הסוג הזה מתאימים למשל עבור אנשים פרטיים שעוברים דירה או לכאלה שרוצים להשכיר או למכור נכס. במקרים אחרים, יכול להיות שקהל היעד של החברה יהיו דווקא לקוחות עסקיים – שעבורם חשוב לבצע פוליש לרצפה באופן שעולה בקנה אחד עם שעות קבלת הקהל והעבודה.

בסופו של דבר, האופן שבו מבצעים פוליש לרצפה תלוי גם בניסיון של החברה. בשביל להשיג תוצאות טובות של פוליש, אי אפשר להסתפק רק בבחירת חומרי גלם מסוימים. מלבד החשיבות של חומרי הגלם או המכונות, צריך להקפיד על עבודה מקצועית. ברוב המקרים, המקצועיות תהיה פונקציה של מספר שנות ניסיון וותק.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page