top of page
חיפוש
  • Rakefet

מענה טלפוני וחשיבותו עבור העסק

בעלי עסקים לא יכולים להרשות לעצמם רושם ראשוני שלילי. בנוסף, יש כיום תחרות רבה בין בעלי עסקים בכל רחבי העולם. המשמעות של התחרות היא בין היתר שהלקוחות מצפים לשירות ברף גבוה מאוד, כי אחרת הם פשוט יעברו למתחרים. המסקנה מהתהליכים הללו היא שכדאי לבעלי עסקים להשקיע באופן שבו הם עונים ללקוחות שלהם – כמו למשל באמצעות מענה טלפוני.


מענה טלפוני אנושי יכול וצריך להחליף מענה אוטומטי. כאשר בעלי עסקים נותנים ללקוחות שלהם את האפשרות לקבל מענה טלפוני, זה אומר שהלקוחות עצמם מרגישים מרוצים יותר. בזכות מענה שהוא דינאמי, אנושי, כנה ולא ממוחשב ואוטומטי, בעלי העסקים מרוויחים לקוחות מרוצים. כאשר הלקוחות מרוצים, יש יותר סיכוי שהם ימשיכו לרכוש את המוצר או השירות מהעסק ואף ימליצו עליו לחברים, קרובים ובני משפחה שלהם.





איך מקימים מענה טלפוני?

בעלי עסקים גם יכולים לבחור כיום כיצד להקים מוקד של מענה טלפוני. אפשרות אחת היא להקים מוקד כזה בצורה עצמאית ואף לגייס עבורו כוח אדם, עובדים, מכשירים וכן הלאה. אפשרות אחרת היא להשתמש במוקד כזה, אבל במודל של מיקור חוץ ובלי יחסי העסקה ישירים מול העובדים. לכן, חשוב שבעלי עסקים יבדקו כל אפשרות בצורה יסודית ויבררו מה הכי נכון עבורם.


ברוב המקרים, מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ יהיה גם יותר אפקטיבי וגם יותר משתלם עבור בית העסק. כאשר בתי עסק משתמשים במודל כזה, הם חוסכים בהוצאות בטווח הקצר ובלי שזה יבוא על חשבון הביצועים של העובדים או היחס שלהם ללקוחות בטווח הארוך. חוץ מזה, היתרון הוא שניתן לשלב מוקד מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ יחד עם הפעילות הקיימת של המוקד הקיים.

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page