top of page
חיפוש
  • Rakefet

מעלון לנכים


המידע שאותו אוספים טרם בחירה של מעלון לנכים מיועד בין היתר לטובת השוואה בין הדגמים הרלוונטיים. אם רוצים לבחור את הדגם שיהיה הכי מתקדם מצד אחד אבל גם הכי מתאים לאופי השימוש מצד שני, יש מקום לבצע השוואה יסודית מן הסוג הזה. כיום למשל, נהוג לבסס את ההשוואה על המידע שיש באתרי האינטרנט או הרשתות החברתיות. עם זאת, חשוב לדעת איזה מידע בדיוק לחפש.


הפרמטרים הרלוונטיים שבהם כדאי להתמקד על מנת להשתמש בסוגים שונים של מידע ולהשוות בין דגמים של מעלון לנכים הם המפרט הטכני, המידות והמחיר. המפרט בדרך כלל מתואר על ידי היצרן, בעוד את המידע על המידות אפשר לקבל דרך היבואן או המתקין. לאחר מכן, כל שנותר הוא להיכנס אל עובי הקורה ולהשוות בין דגמים שונים של מעלון לנכים גם לפי המחיר.



איך יודעים שהמעלון מתאים לסוג ואופי השימוש?

יש סוגים שונים של צרכים שעליהם אמור המעלון לתת מענה. בשביל לנצל את היתרונות של מעלון לנכים, צריך לבדוק מראש מה מאפיין אותו. באמצעות השוואה בין דגמים של מעלון לנכים אפשר לדעת לאיזה סוג של מוגבלויות הוא מתאים, איפה יהיה הכי נכון להתקין אותו ומה זה אומר מבחינת התשתית. רק אם מתייחסים לעומק לכל השיקולים האלה, יהיה קל יותר לבחור מעלון לנכים ולחסוך בהוצאות – אבל בלי להתפשר על הבטיחות האישית.


בסופו של דבר, השוואה בין דגמים שונים של מעלון לנכים אכן דורשת השקעה של זמן. עם זאת, את הזמן המושקע הזה צריך לתעל למקומות הנכונים. אם בוחרים נכון את המעלון המתאים, יש סיכוי גבוה לכך שהוא יצליח לתת מענה על הצרכים של נכים.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page