top of page
חיפוש
  • Rakefet

פוליש לרצפת טרצו - איך מבחינים בין רצפת טרצו לרצפה רגילה

רצפות טראצו הן דרך ייחודית ויפה להעניק לבית או לעסק מראה ייחודי. הם מיוצרים על ידי שילוב שיש, קוורץ, גרניט, זכוכית וחומרים אחרים עם מלט או שרף אפוקסי. התוצאה היא רצפה חזקה ועמידה שיכולה להחזיק מעמד עשרות שנים עם תחזוקה נכונה. תהליך הכנת רצפות טרצו דורש מיומנות ודיוק על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.



מה ההבדל בין רצפות טרצו לרצפה רגילה

ההבדל העיקרי בין רצפות טרצו לרצפות רגילות טמון בתהליך הבנייה. טראצו כולל ערבוב של חומרים שונים יחד כדי ליצור פיסת חומר אחת, בעוד שרצפות רגילות כוללות הנחת חלקי חומר בודדים כמו אריחים או לוחות עץ. זה הופך את הטרצו לעמיד יותר מרצפות רגילות מכיוון שהוא פחות סביר להיסדק או להישבר לאורך זמן בגלל שיטת הבנייה שלו. את הטרצו בדרך כלל יוצקים ולאחר מכן אטומים, לכן הוא נוטה פחות להיסדק או להישבר. לטראצו יכולת הולכת חום גבוהה בהרבה, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מערכות חימום תת רצפתיות. יש הבדל בתהליך התחזוקה של רצפת טרצו לעומת רצפה רגילה. תהליך של פוליש לרצפת טרצו אינו דומה לפוליש לרצפה רגילה. לפחות בשלב הפוליש, רצוי להיעזר באיש מקצוע מנוסה.


מה הוא תהליך התחזוק לרצפת טרצו ואיך עושים לרצפה כזו פוליש

כאמור, ריצוף טראצו הוא בחירה פופולרית בשל העמידות והמראה הייחודי שלו. כדי להבטיח שרצפת הטרצו תיראה יפה לאורך שנים, תחזוקה שוטפת היא חיונית. זה כולל פוליש לרצפת טרצו, ניקוי קבוע, איטום והברקה. לאורך תהליך זה, חשוב להשתמש במוצרי הניקוי והכלים הנכונים כדי להבטיח שרצפת הטרצו תישאר במצב מעולה. עם תהליך תחזוקה נכון, אפשר לשמור על רצפות הטרצו שלך להיראות נהדר במשך שנים רבות. תהליך פוליש לרצפת טרצו נעשה לרוב על ידי בעלי מקצוע שיש להם וותק רב וניסיון בתחום. ללא ידע, ככל הנראה שהתוצר יהיה בהתאם. אז תבחרו נכון.


3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page