top of page
חיפוש
  • Rakefet

פוליש לרצפה ישנה

פוליש לרצפה ישנה מומלץ מאוד על מנת לגרום לרצפה שלך לחזור ולהראות חדשה ומבריקה וגם על מנת לשמור עליה מפני שריטות, נזילות וסדקים. פוליש לרצפה ישנה כולל חומרים ידידותיים לסביבה ואקולוגיים ולכן אין חשש להשתמש בו גם בבית עם ילדים קטנים. במאמר זה אספנו עבורך מספר טיפים על אין להכין את הרצפה שלך לקראת פוליש.


הכנת המשטח לפני מריחת פוליש לרצפה ישנה

כאשר עושים פוליש לרצפה ישנה, חשוב להכין את המשטח לפני מריחת הפוליש. זה כולל ניקוי המשטח, מילוי כל הסדקים ושיוף כל הכתמים הגסים. לאחר הכנת המשטח, ניתן ליישם חומר איטום כדי להגן עליו מפני נזקים נוספים. לאחר שהאיטום התייבש, ניתן למרוח פוליש שיעניק לרצפה גימור מבריק. על ידי ביצוע השלבים הבאים, אתה יכול להבטיח שהרצפה הישנה שלך תיראה כמו חדשה:

תנקה את הרצפה לפני שתוכל לשחזר אותה. ניתן להשיג זאת על ידי טאטוא או שאיבת אבק. במידת הצורך, השתמש בכרית קרצוף עם חומר ניקוי ידני כדי להסיר לכלוך ופסולת אחרת מהמשטח. אם יש כתמים קשים על הרצפה, נסה להשתמש בתערובת של ½ כוס חומץ לבן ו-1 ליטר מים חמימים בדלי עם צינור גינה כדי לספוג אותם.


הקפד לשטוף היטב את הרצפה לפני שתמשיך בתהליך זה. הסר לוחות רצפה סדוקים גם אם הרצפה הישנה שלך במצב מצוין, לפעמים יש צורך להחליף חלקים. אם חתיכה מהרצפה סדוקה ואתה לא רוצה להחליף אותה, תמלא את הסדק בתרכובת שפכטל לאחר ששייפת אותו. כדי למלא שבב בקרש הרצפה, השתמש בשפכטל והפעל לחץ עדין עד שלא יראה יותר חומר לבן מבעד לרווח. תמלא את הסדקים שנותרו בתרכובת זו גם לפני שתשייף אותם שוב כדי ליצור משטח אחיד.


3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page