top of page
חיפוש
  • Rakefet

לימודי קולנוע – מהו קולנוע ומה כוללים לימודי קולנוע

קולנוע, נחשב לתחום פופולארי מאד בימנו. בעבר, קולנוע היה נחשב לפורץ דרך כאשר לראשונה, בפריז, הקרינו זוג אחים שלושה סרטים קצרים באורך של כדקה והדהימו את העולם.

מאז, הקולנוע הינו נחלתו של כמעט כל אדם אשר צורך סרטים עוד מימיו כילד קטן. הקולנוע, מהווה מוקד משיכה לכלל האנשים, מקטן ועד גדול, וכל אחד יכול למצוא את תחומי העניין שלו במסגרת זו.

קולנוע מציג סרטים מתחומי הדרמה, קומדיה, סרטים דוקומנטריים, אנימציה, סרטי פעולה ואימה, ועוד רבים אחרים. לקולנוע, דרך משלו לגעת במעמקי הלב של כל אדם דרך כך שהוא רב תחומי וכל אחד יכול למצוא את מה שנוגע בליבו במסגרת זו.


לימודי קולנוע מספקים לסטודנטים ידע נרחב בתחומים כגון תאורה וקול, עריכה, תחקיר, קול והגברה, בימוי, תסריט, משחק ותפאורה.

נוסף על אלו, לימודי הקולנוע נוגעים בתחומים כגון שימושי מחשב, פס קול, הפקה, קידום מכירות ואף נושאים כגון חשמל, אלקטרוניקה וטכנולוגיה אשר בהם עשויים הסטודנטים להיתקל במסגרת עבודתם המקצועית עם סיום הלימודים.

סטודנטים אשר בוחרים להשקיע את זמנם, מרצם וכספם בלימודי קולנוע, לרוב בעלי זיקה ארוכת שנים לתחום הקולנוע, ביניהם גם כאלו ש"גילו" את התחום בשנים האחרונות שקדמו לקבלת ההחלטה בדבר הלימודים בתחום.





הסטודנטים שואפים להשתלב בתעשייה ולהצליח להפוך לדמויות משמעותיות ומשפיעות בתחום. אין זה מפתיע, שמדובר בתחום לא פשוט, תובעני, תחרותי ומאד כפוי טובה לעיתים, ומעטים מוצאים את עצמם מצליחים בו.

בין השמות המוכרים לנו כיוצרי קולנוע מצליחים ומשפיעים ניתן למצוא את וודי אלן, סטיבן ספילברג, צ'ארלי צ'אפלין וקוונטין טרנטינו.

בארץ מוצעים מספר מסלולים ללימודי קולנוע – ביניהם, תואר ראשון בהפקה קולנועית, תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה ועוד.


צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חיטוי חדרים נקיים

בשטיחי הקיר המוקפדים של תעשיות הדורשות טוהר מוחלט, חיטוי חדרים נקיים מתגלה כמפעל מופת. חיבור זה חושף את האומנות שמאחורי חיטוי חדרים נקיים, תוך התעמקות בתפקידו המרכזי בשימור סביבות בתוליות, שמירה על תה

bottom of page