top of page
חיפוש
  • Rakefet

באיזה חדר כדאי לשים ספריות מעוצבות?

ספריות מעוצבות יכולות להתאים לכל חדר בבית. בחדרי השינה למשל המטרה היא לשלב סוגים שונים של ספריות מעוצבות על מנת לחסוך במקום, אבל בלי שזה יבוא על חשבון פונקציונאליות ונגישות. בגלל היתרונות הרבים של ספריות מעוצבות, אפשר לשלב אותן בקלות רבה בחדרי שינה של הילדים או ההורים. כמו כן, בדירות קטנות משולבות ספריות מעוצבות גם בחדרי ארונות או בחדרי אורחים וזאת מטעמי ניצול אופטימלי של המקום הפנוי בחלל הפנים.



מלבד החדרים, ספריות מעוצבות יכולות להשתלב בצורה מרשימה גם בסלון של הבית. כאן צריך להזכיר את הנוכחות של ספריות מעוצבות ואת העובדה שמדובר על פריט דקורטיבי לכל דבר ועניין: קשה עד בלתי אפשרי להתעלם מהנוכחות של ספריות מעוצבות בסלון, לכן חשוב מאוד לנצל את ההזדמנות ולתת עדיפות לדגמים שניכרת בהם השקעה ומחשבה.


ספריות מעוצבות לפי מידות ובהתאמה אישית

כל חדר שבו בוחרים לשלב ספריות מעוצבות דורש מדידה מדויקת. המידות של ספריות מעוצבות יקבעו איזה עוד רהיטים ניתן יהיה לשלב בחדר, כמה דברים יהיה אפשר לאחסן בתוך הספריה עצמה ועל איזה דרישות היא תענה. בשביל ליהנות מהיתרונות של ספריות מעוצבות, צריך לתכנן אותן בהתאמה אישית ולאחר התייעצות עם בעלי מקצוע.


היתרון של ספריות מעוצבות הוא שניתן לתכנן אותן יחד עם נגר. התייעצות עם נגר מקצועי תעזור למשל לדעת למה לצפות מבחינת השוואה בין סוגים שונים של ספריות מעוצבות והקצאת המידות לפי הגודל של החדר. בנוסף, אפשר להתייעץ עם חברת רהיטים שמתמחה בנגרות אישית כדי לשמוע על הבדלים בין סגנונות העיצוב של הספריות. באופן הזה, נהנים מכל היתרונות של ספריות מעוצבות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page